- u uw bewoners een kwaliteitsvolle dienstverlening wilt bieden en tegelijk de werkdruk draaglijk wilt maken;
- u uw bewoners een kwaliteitsvol onderhoud van hun linnengoed wilt aanbieden;
- u gezinnen wilt ontlasten van de zorg voor het linnengoed van hun dierbaren;
Wij willen u helpen bij het dagelijkse onderhoud van het linnengoed van de bewoners.
Wij bieden een dienstverlening op maat voor het onderhoud van het persoonlijk linnengoed van bewoners van residentiële instellingen, zoals rusthuizen en opvanghuizen voor mensen met een beperking. Zo kan uw personeel zich op zijn kerntaken focussen. Het ontlast ook de zorgverleners in de wetenschap dat er een betrouwbare oplossing bestaat en dat het huishoudlinnen door ENTRA met de grootste zorg zal worden behandeld.
Onze diensten
- Basisdienst: wij halen het linnengoed van de bewoners in bulk op (één zak voor alle bewoners), behandelen het en bezorgen het u in bulk terug.
- Gepersonaliseerde service: alle kleren van elke bewoner worden eerst gemerkt met een hittebestendige barcode. Zo halen wij bij de inzameling slechts één zak per bewoner op; deze zak wordt door ENTRA ter beschikking gesteld. Daarna wordt het linnengoed behandeld. We pakken het linnengoed van elke bewoner apart in en bezorgen het u terug. Daarnaast ontvangt elke bewoner een overzicht van zijn maandelijkse waskosten.
Als u samenwerkt met ENTRA, bent u zeker van ...
-
TRACEERBAARHEID
Volledige traceerbaarheid om uw wasgoed netjes terug te bezorgen. Al het wasgoed wordt geïdentificeerd met de naam van de bewoner en die van de instelling. Elk stuk wordt dus afzonderlijk gecontroleerd.
-
HYGIËNE
ENTRA garandeert de microbiologische zuiverheid van het behandelde wasgoed en waakt zo over de veiligheid van bewoners en personeel.
-
NABIJHEID
Vanuit onze productievestiging in Heppignies kunnen wij u een lokale service bieden. Frequente en regelmatige bezoeken aan uw instelling voor de ophaling van vuil wasgoed en de levering van schoon linnengoed, het hele jaar door en zonder onderbreking.
-
ALLE SOORTEN TEXTIEL
Behandeling van alle soorten textiel, ook delicaat wasgoed (droogkuis en ophangen op kapstokken mogelijk).
-
GEMAK
Wij bevrijden personeel en familie van de last van het wasgoed.
-
KOSTEN
Wij werken met een prijs per stuk. Zo hebt u uw budget onder controle. Elke bewoner ontvangt maandelijks een gedetailleerde factuur.
Enkele cijfers!
Meer dan 60 werknemers
3.000 bewoners
10 ton huishoudlinnen per week verwerkt
15.000 m² infrastructuur
Enkele referenties onder de loep
-
Hoe helpt ENTRA Wasserij ACSOL dagelijks bij zijn behandeling van het wasgoed?
Meer weten
Veelgestelde vragen
U kan contact opnemen met ENTRA via het gratis telefoonnummer van onze wasserijafdeling: 0800 922 99. Onze medewerkers van de klantendienst zullen u graag verder helpen. U kan ook contact met ons opnemen via het contactformulier. |
Onze wasserij bevindt zich in Heppignies, naast de luchthaven van Charleroi. Het logistieke aspect vormt de belangrijkste pijler van de organisatie van onze diensten. Wij zijn dus actief in heel Wallonië
Voor problemen kan u contact opnemen met de klantendienst. U kan de klantendienst bereiken door het contactformulier in te vullen of door te bellen naar het gratis telefoonnummer van onze wasserijafdeling: 0800 922 99.
Jammer genoeg niet. ENTRA onderhoudt geen linnengoed van privépersonen. U kan wel het strijken van uw kleding aan ons toevertrouwen via een van onze strijkcentrales.
Onze medewerkers vinden elke dag verloren voorwerpen in het wasgoed van onze klanten. ENTRA probeert ze allemaal aan hun eigenaars terug te bezorgen. Als het wordt teruggevonden, sturen wij het gratis terug met de volgende levering.
Wij vragen u om in dat geval contact met ons op te nemen via het gratis telefoonnummer van onze wasserijafdeling: 0800 922 99.
U kan het gratis telefoonnummer van onze wasserijafdeling bellen: 0800 922 99.
Wij organiseren onze diensten in tijdsloten. Dat betekent dat wij uw wasgoed ophalen en afleveren binnen specifieke tijdsloten. Deze tijdsloten liggen vast en wij delen ze u mee aan het begin van onze samenwerking.
Wij vragen u om in dat geval een aanvraag te doen per e-mail via compta-clients@entra.be of via het gratis telefoonnummer van onze wasserijafdeling: 0800 922 99.
De facturen worden uiterlijk binnen 10 werkdagen na het einde van de maand verzonden. U ontvangt afzonderlijke facturen voor de leasingdienst en voor de wasdienst voor de bewoners.
Wij vragen u om in dat geval een aanvraag te doen per e-mail via compta-clients@entra.be of via het gratis telefoonnummer van onze wasserijafdeling: 0800 922 99.