Teams & Infrastructuren
Naar inhoud gaanEen gepassioneerd team tot uw dienst.
Het ENTRA Contact- & Datacenter bestaat uitsluitend uit senior profielen met ruime ervaring in front- en backofficeactiviteiten.
Het succes van een project hangt af van de talenten die samenwerken.
Wat de opdracht ook is, het zijn vooral mensen die ze bedenken en volbrengen. De profielen van het ENTRA Contact- & Datacenter vullen elkaar perfect aan. En allen hebben evenveel oog voor detail teneinde een kwalitatieve opvolging te verzekeren voor al onze partners.
Dankzij de verschillende verantwoordelijkheidsniveaus kunnen we elke aanvraag behandelen volgens een ontwerp- & ontwikkelingsaanpak, zodat het project op elk verantwoordelijkheidsniveau optimaal wordt benaderd.
Operation Managers
Als afdelingscoördinatoren implementeren zij de strategie en coördineren ze de afdelingen.
Business Unit Managers
Zij zijn verantwoordelijk voor de klantenrekeningen en reiken hun expertise aan. Maar ze hebben ook bijzondere aandacht voor projectefficiëntie en proactiviteit. Ze leiden de projecten mee in goede banen en verzekeren de opvolging. Een van hen wordt uw belangrijkste contactpersoon. Maar u zult ook contact hebben met andere teamleden als dat nodig is.
Teamleader
Aan elke opdracht wordt een operationeel verantwoordelijke, een teamleader, toegewezen. Hij coacht de agenten en zorgt voor voortdurende verbetering om de doelstellingen op het vlak van kwaliteit en productiviteit te behalen.
Teamcoach
Ondersteunt de teamleaders en houdt zich uitsluitend bezig met de opleiding van de agenten.
Agenten
Meer dan 250 mensen staan tot uw dienst. Experts in inkomende gesprekken, uitgaande gesprekken, vouwen, ingeven en scannen. Elke agent is een expert in zijn domein en is in staat om tijdens zijn opleiding veel informatie op te nemen om zo de verschillende opdrachten tot een goed einde te brengen.
Ons contactcenter in Gent (met meer dan 20 agenten) is een mooi bewijs van onze wil om met native Nederlandstalige speakers te werken. Dit betekent dat we opdrachten vlot in beide landstalen voor onze rekening kunnen nemen.
Stabiliteit van het team.
ENTRA's sociale doelstelling is banen creëren. Daarom is de stabiliteit van onze teams heel belangrijk.
Voor elke opdracht worden altijd extra agenten opgeleid boven op de aanvankelijk toegewezen agenten. Zo kunnen we eventuele afwezigheden (verlof, ziekte, enz.) opvangen.
Onze sociale doelstelling maakt bovendien een extreem lage turnover (4,5% in 2018, 4% in 2019 en 6,5% in 2020) mogelijk. Dit zorgt er dan weer voor dat de opleidingskosten laag blijven en we opdrachten jaar na jaar met stabiele teams kunnen uitvoeren.
Infrastructuren.
Onze afdeling Contact- & Datacenter is hoofdzakelijk gevestigd in de gebouwen van onze hoofdzetel in Heppignies. De activiteiten zijn verspreid over verschillende 'open space'-ruimtes. Ons Contactcenter is ondergebracht in één ruimte en ons Datacenter in drie andere. We hebben ook opslagruimtes.
Ons Contactcenter heeft een vestiging in Gent, waar we met native speakers werken.