Crisisbeheer
Een goede communicatie tot stand brengen, in elke situatie.
- Een telefoon die roodgloeiend staat, klanten die meer dan 20 minuten op een antwoord wachten, het uiteindelijk opgeven en niet de verwachte informatie krijgen?
- Moet een van uw producten uit de rekken worden gehaald? U wil uw klanten informeren en moet te allen tijde bereikbaar zijn om hen meer informatie te geven?
- Hoe beheert u uw crisiscommunicatie bij een epidemie, brand, herstructurering, overrompeling na een campagne, vervuiling, ongeval?
Onze crisisbeheerdiensten
- Hulp bij crisismanagement: samen bepalen we hoe ons contactcenter uw crisisbeheerplan het best kan aanvullen en ondersteunen.
- Producten terugroepen: binnen enkele uren pakken we het probleem aan en zo blijft de schade beperkt.
Samen met u voor een goede communicatie.
-
SNEL EN EFFICIËNT
Door het klantenrelatiecentrum te outsourcen, kunt u de communicatie snel en efficiënt beheren.
-
NUMMERS OMLEIDEN
Wij kunnen uw nummers rechtstreeks omleiden naar onze lijnen of een specifieke telefoonlijn opzetten.
-
MULTI-CHANNEL CONTACT
Onze bekwame teams zorgen voor de communicatie en via onze technologische infrastructuur kunnen we contact opnemen via e-mail, sms, telefoon of chat.
-
INKOMENDE EN UITGAANDE OPROEPEN
Een callcenter biedt twee voordelen: de crisiscommunicatie kan gebeuren via een uitgaande oproep (bv. om een product terug te roepen) of via een inkomende oproep (overflowbeheer of oproepen ontvangen voor een specifiek project of een specifieke opdracht).
Entra in cijfers
Snelle implementatie van een team voor een nieuw project (meer dan 45 operatoren in 7 dagen).
100 operatoren die we kunnen inzetten naargelang de behoeften.
Ondersteuning bij volumeschommelingen (meegewerkt aan de Tracing/Vaccinatie voor Covid 19).
Prijs per minuut, waaruit blijkt dat we bereid zijn om samen met u risico's te nemen.
Tot 5000 interacties per dag voor een nieuw project, opgezet als reactie op een crisis bij een partner.
FAQ's
We beschikken over opgeleid personeel dat in verschillende talen kan communiceren waaronder Nederlands, Frans en Engels. We hebben ook een callcenter in Gent met Nederlandstalige native speakers.
We zijn onverbiddelijk als het om uw gegevens en andere vertrouwelijke informatie gaat. Onze werknemers moeten een geheimhoudingsverklaring ondertekenen voor ze bij ENTRA aan de slag gaan. En elke overtreding wordt streng bestraft. U kunt dus op uw twee oren slapen, uw bedrijf is bij ons in goede handen.
We bouwen vaak een langetermijnrelatie op met kleine, middelgrote en grote ondernemingen.
Ja. We zijn vertrouwd met live chatsoftware en onze agenten zijn erin getraind.
We leveren diensten van maandag tot zaterdag van 8 u tot 20.30 u. We hebben ook al uitzonderlijk op zondag gewerkt en kunnen dat opnieuw doen.
Alle inkomende gesprekken worden doorgeschakeld naar de voicemail na sluitingstijd of wanneer de telefoonlijnen bezet zijn. Onze agenten beantwoorden deze voicemailberichten wanneer de lijnen weer vrij zijn. Een oproep blijft dus nooit onbeantwoord.
Onze agenten worden niet aangemoedigd om extra diensten te verlenen of om te multitasken. Dit leidt hun aandacht af en beïnvloedt de kwaliteit van onze diensten. Bovendien worden we te gelegener tijd gefactureerd. Multitasking zou dus oneerlijk zijn voor de klant.
We begrijpen dat u twijfelt om uw callcenter uit te besteden. Praat met onze vertegenwoordigers. Zij geven maar wat graag een antwoord op al uw vragen. Zodra u ons bedrijfsmodel, de vaardigheden van ons personeel, de prijzen, de uitvoeringstijden en onze relatie met de klanten begrijpt, zult u uw werk gemakkelijker aan ons toevertrouwen.
Er is geen minimale duur. U kunt het contract eender wanneer beëindigen, met een schriftelijke kennisgeving van 30 dagen. Zo kunnen we ons beter organiseren.
Heel eenvoudig.
Vul het contactformulier in.
Vervolgens stellen wij voor u een serviceovereenkomst op maat op. Zodra u de overeenkomst hebt ontvangen en u akkoord gaat met de voorwaarden, beginnen wij ons personeel op te leiden in functie van uw bedrijfsbehoeften.
Daarna starten we met het beantwoorden van alle oproepen, e-mails en chats van uw klanten.
De exacte kosten zijn afhankelijk van factoren zoals het aantal agenten, de aard van de dienst en de technische vaardigheden die voor elke agent vereist zijn.
Neem contact met ons op voor een gratis offerte.
1 teamleader heeft 15 directe agenten.
60% inkomend, 40% uitgaand
De IVR-technologie van ons systeem is in hoge mate personaliseerbaar en automatiseert routinematige interacties met de klantendienst. Bellers antwoorden via een toetsenbord op vooraf opgenomen vragen.
Ja, alle gesprekken worden opgenomen en geüpload naar onze FTP-server.
De gesprekken worden opgenomen conform alle wetten die kennisgeving aan de andere partij vereisen.
Ja, we kunnen complexe interactieve scripts programmeren die gemakkelijk door agenten kunnen worden gebruikt. Zo kunnen we indien nodig perfect consistent blijven in de gesprekken.
Ja. Hoewel het niet verplicht is, geven we er de voorkeur aan dat u de operatoren voor uw opdracht ontmoet. Zo worden ze ondergedompeld in uw bedrijfscultuur.
Ja. Indien gevraagd, geven we opmerkingen bij de documenten van de klant.